1. Domeniu de aplicare

Termenii și condițiile generale se aplică la toate comenzile și livrările dintre SC PC Office Security SRL, (denumit în continuare: foxys) și clienții săi prin intermediul magazinului online www.foxys.ro.

2. Procesare comandă, încheierea contractului, limita de cantitate

2.1        Procesare comandă

    • Foxys oferă clienților săi o gamă bogată de produse destinate supravegherii. Dând click pe un produs sau pe numele produsului, clientul poate ajunge la pagina cu detaliile produsului, de ex. Detalii referitoare la model, specificatii tehnice. Produsul e plasat într-un coș de cumpărături virtual prin introducerea cantității dorite și dând click pe simbolul coșului de cumpărături.
    • Dând click pe butonul “coș de cumpărături” din colțul din dreapta sus a paginii magazinului online, clientul poate naviga la pagina de prezentare generală a coșului său de cumpărături și poate oricând verifica și dacă e cazul, efectua modificări în acesta.
    • Clientul poate trece la pasul următor dând click pe butonul “Plasare comandă”. În această etapă, clienții înregistrați se pot conecta la contul lor utilizând numele de utilizator și parola cu care s-au înregistrat. Clienții care nu au un cont foxys, se pot înregistra acum sau pot opta pentru a continua cumpărăturile fără a-și crea un cont de client. În acest caz, clientul va trebui să-și introducă adresa și detaliile de facturare pe pagina următoare.
    • Apăsând din nou pe butonul “continuă”, clientul va fi redirecționat către pagina “Previzualizare” care este ultima etapă în plasarea comenzii. Aici clientul va putea vizualiza sumarul comenzii sale, costul total (inclusiv TVA-ul) precum și informații asupra serviciului și costurilor de transport.
    • Comanda se înregistrează apăsând pe butonul “Plasați comanda”. Acest lucru înseamnă că o ofertă fermă a fost făcută.

 

  • Încheierea contractului

 

Imaginile gamei de produse din magazinul online sunt doar ilustrații și nu constituie oferte obligatorii de vânzare. Clientul se obligă la încheierea contractului de cumpărare dând clic pe iconița “Plasați comanda” din ultima etapă a plasării unei comenzi. Clientul va primi confirmarea recepționării comenzii prin e-mail (confirmare comandă). Aceasta nu reprezintă acceptarea ofertei. Contractul cu foxys este încheiat în momentul în care foxys acceptă oferta clientului și efectuează livrarea, confirmând expedierea.

 

  • Încheierea contractului în cazul plății în avans (transfer bancar)

 

Când metoda de plată aleasă este plata în avans (transferul bancar), contractul se consideră finalizat odată cu trimiterea de către foxys a detaliilor ce vizează plata. Aceste informații vor fi trimise clientului în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii. Confirmarea comenzii nu conține informațiile legate de plată. Plata trebuie efectuată în 7 zile de la primirea e-mail-ului cu informațiile despre plată și trebuie virată în contul foxys. Termenul se consideră respectat dacă, în acest interval de 7 zile, plata este recepționată în contul nostru. Dacă, după 7 zile, se constată că plata nu a fost efectuată, comanda este anulată automat.

 

  • Limita de cantitate

 

Produsele prezentate sunt vândute în cantități normale pentru uz domestic și doar persoanelor care au vârsta acceptată pentru a intra în tranzacții legale. 

3. Prețuri și costuri de transport

Toate prețurile includ TVA-ul statuar și alte elemente de preț și trebuie luate în considerare taxele de transport adiționale care pot fi aplicate. Nu vindem către companii, prin urmare nu emitem facturi cu TVA și nici nu returnăm TVA-ul. Pentru mai multe informații vă rugăm să accesati Livrare si Retur.

4. Livrare

Dacă nu există nici o altă mențiune în ofertă, perioada de livrare este între 3-5 zile lucrătoare de la data expedierii din depozit.

În cazul în care foxys nu poate livra produsele comandate deoarece chiar foxys nu a fost aprovizionat de proprii furnizori, fără vina foxys, foxys se poate retrage din contract. Într-o asemenea situație, foxys va informa imediat clientul și îi va propune un produs similar. Dacă nu este disponibil un produs similar, sau dacă clientul nu dorește acel produs, foxys îi va rambursa clientului în cel mai scurt timp, plățile efectuate.

În cazul în care produsele sunt deteriorate în cursul transportului, trebuie contact serviciul de relații clienți foxys în cel mai scurt timp posibil. Drept consecință, foxys va avea opțiunea de a înainta o plângere la transportator sau la compania de asigurare a transportului referitor la deteriorare. Dacă clientul nu va notifica în legătură cu deteriorarea în timpul transportului, acest lucru nu va avea nici un efect asupra drepturilor de garanție legale ale clientului.

Pentru a livra comenzile primite în mod optim, foxys transmite adresa de e-mail și numărul de telefon al clientului (dacă este oferit) către compania de transport aferentă. Această transmitere este o parte obligatorie a relației contractuale cu foxys. De aceea, clienții nu au dreptul de a alege sau obiecta în acest sens.

5. Dreptul de proprietate

Produsele rămân în proprietatea foxys până la achitarea lor completă. Înainte de schimbarea proprietarului, gajarea, transferul de proprietate cu titlu de garanție, prelucrarea sau reproiectarea nu sunt permise fără aprobarea foxys.

6. Garanție și responsabilitate

Se aplică prevederile legale de garanție.

Foxys nu este responsabil de consecințele utilizării neadecvate a echipamentelor sau a utilizării incorecte. Nu primim in garantie produse distruse din vina clientului sau la care clientul a intervenit.

Nu primim la retur produse cu ambalaje deteriorate sau care au stricaciuni neanuntate de client.

Vezi pentru detalii politica de retur.

7. Modalități de plată

 

  • Modalități de plată

 

Plata pentru produsele achiziționate în magazin poate fi făcută prin card bancar Visa sau Mastercard sau prin transfer bancar. La finalizarea procesului de comandă veți putea selecta metoda de plată dorită. Foxys își rezervă dreptul de a accepta doar anumite metode de plată în funcție de caz și de modalitatea de livrare aleasă de client. Plata se poate face si ramburs la curier in momentul primirii coletului. Plata prin trimitere de cecuri sau numerar (prin poșta) nu este posibilă.

 

  • Plata prin card bancar

 

În cazul plății prin card bancar, sumele sunt debitate într-o săptămână după expedierea bunurilor (sunt acceptate cardurile Visa și MasterCard).

7.3 Plata prin transfer bancar


Vă rugăm să luați în considerare următoarele informații când alegeți plata prin transfer bancar:

Când efectuați plata vă rugăm să indicați numărul comenzii sau numărul facturii.

Vă rugăm să transferați suma întreagă în contul furnizat.

 

 

În cazul plății în avans, expedierea bunurilor are loc doar după ce plata este înregistrată în contul nostru. Plata trebuie să fie confirmată în 7 zile de la plasarea comenzii. Acesta este timpul de rezervare a unei comenzi. Dacă plata nu este confirmată în 7 zile, comanda dumneavoastră va fi anulată automat. Vă rugăm să luați în considerare faptul că poate dura 1-2 zile pentru confirmarea unui transfer bancar. De aceea vă vom trimite un mesaj de reamintire înainte de termenul limită.

 

  • Facturi

 

Clientul este de acord să primească facturile în format electronic. Facturile electronice vor fi trimise clientului via e-mail, în format PDF, sau fizic in coletul livrat.

9. Protecția datelor

Foxys acordă importanță maximă protecției datelor clienților săi . Vezi Informații despre Politica de Confidentialitate.

10. Operator magazin online

PC OFFICE SECURITY SRL

Sos. Colentina nr. 58 sect. 2 Bucuresti

11. Considerații finale

Dacă oricare mențiune din Termenii și codițiile prezentate e sau devine invalidă sau inaplicabilă, validitatea și aplicabilitatea celorlalte mențiuni din Termeni și condiții nu vor fi afectate.

 

X